Hypotheekadviseur
- Alkmaar
- Geen
- Loondienst
Uitzendbureau Xcellent Job is uw uitzendbureau voor alle niveaus van productie in de branches transport, logistiek, techniek beveiliging, verkeerregelaars etc.
Ben jij een hypotheekadviseur die verder kijkt dan alleen de cijfers? Iemand die begrijpt wat er speelt in het leven van klanten—zoals de aankoop van hun eerste woning of het verlagen van maandlasten? Dan is dit de perfecte plek voor jou. Bij dit bedrijf zoeken we een betrokken adviseur die met persoonlijk en helder advies écht het verschil maakt.
Wat ga je doen?
Als hypotheekadviseur ben jij de vertrouwde gids voor onze klanten tijdens het hele hypotheekproces. Van het eerste gesprek tot het moment waarop de handtekening gezet wordt, ben jij er. Je vertaalt complexe financiële vraagstukken naar begrijpelijk advies, afgestemd op de unieke situatie van de klant.
Je voert persoonlijke gesprekken en brengt de wensen en situatie van de klant goed in kaart.
Je adviseert deskundig over hypotheken en aanvullende verzekeringen.
Je zorgt voor een optimale klantbeleving en bouwt aan duurzame relaties.
Dankzij jouw heldere en toegankelijke communicatie voelen klanten zich begrepen en geholpen.
Bij dit bedrijf streven we ernaar om onze klanten langdurig te ondersteunen met eerlijk, duidelijk en mensgericht financieel advies.
Wie ben jij?
Wij zoeken een energieke en klantgerichte professional die:
Enthousiast is en energie krijgt van het helpen van mensen.
Graag écht luistert en zich inleeft in de situatie van klanten.
Gedreven is om klanten optimaal te begeleiden, vandaag én morgen.
In het bezit is van Wft Hypothecair Krediet (vereiste).
32 tot 40 uur per week beschikbaar is.
Ervaring als hypotheekadviseur heeft (pré), maar vooral gemotiveerd en leergierig is.
De Nederlandse taal uitstekend beheerst, zowel mondeling als schriftelijk.
Wat bieden wij jou?
Een salaris tussen de € 3.715 en € 4.875 per maand, afhankelijk van je ervaring.
8% vakantiegeld, pensioenbijdrage, een bonusregeling en kilometervergoeding.
Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling via opleidingen en trainingen.
Flexibele werktijden en een goede werk-privébalans.
Een hecht team waarin je je snel thuis voelt.
Centrale ondersteuning op het gebied van marketing, compliance en advies.
Veel vrijheid om mee te denken en initiatief te tonen.
Daarnaast profiteer je van korting op financiële producten en krijg je de ruimte om te groeien in een afwisselende functie met verantwoordelijkheid en impact.
Klaar voor een nieuwe stap?
Bij dit bedrijf sta je er nooit alleen voor. Wij zorgen dat jij het beste uit jezelf én uit het advies aan je klanten kunt halen.
Wij helpen jou graag verder bij het maken van de juiste keuzes. Neem eens contact met ons op en wij helpen jou verder.
Contact opnemenWil jij werken in een gedreven team bij een snelgroeiende organisatie? Bij dit bedrijf kan het als Assistent Administrateur!
Dit is jouw functie
Vanaf de eerste dag ben je actief betrokken bij het volledige administratieve proces. Samen met je collega’s houd je je bezig met onder andere:
het voeren van financiële administraties,
verzorgen van btw-aangiften,
inrichten van administratieve systemen,
opstellen van periodieke managementrapportages,
voorbereiden van jaarrekeningen.
Je draagt bij aan het inzichtelijk maken van de cijfers voor onze klanten en werkt daarbij nauw samen met ervaren senior managers die je begeleiden in je ontwikkeling.
Dit is jouw team
Je komt terecht in een ambitieus en gezellig team van ongeveer 20 collega’s op de Non-Assurance afdeling. Er is een prettige balans tussen hard werken en ontspanning, met regelmatig borrels en leuke uitjes in Amsterdam.
Onze klantenkring bestaat uit zowel nationale als internationale MKB-bedrijven: van familiebedrijven tot grotere spelers in branches zoals Tech, SaaS, vastgoed, leisure en meer.
Dit is jouw werkplek
Ons kantoor ligt op een unieke locatie in Amsterdam Noord aan de levendige NDSM-werf, met uitzicht over het IJ. Goed bereikbaar met zowel het openbaar vervoer als de auto. Een dag op het water beginnen? Pak dan de pont vanaf Amsterdam Centraal!
Je werkt samen met zo’n 120 collega’s van verschillende afdelingen zoals Accountancy, Tax en M&A.
Dit ben jij
Jij bent een gestructureerde en nauwkeurige werker met een passie voor cijfers en dienstverlening. Je denkt graag mee met klanten, schakelt snel en houdt altijd het overzicht.
Jij beschikt over:
Een afgeronde mbo-opleiding in Accountancy of Bedrijfsadministratie óf bijna afgeronde hbo-opleiding (AC/BE);
Minimaal 2 jaar relevante werkervaring;
Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
Affiniteit met IT en administratieve software (kennis van Exact Online is een pré);
Goede kennis van Excel;
Een mentaliteit waarin kwaliteit boven kwantiteit gaat en maatschappelijke betrokkenheid belangrijk is.
Wat bieden wij jou?
Dit bedrijf biedt jou een stimulerende werkomgeving waar je snel kunt groeien en jezelf volop kunt ontwikkelen. Je krijgt ruimte voor eigen initiatief en wordt onderdeel van een open en professionele cultuur.
Daarnaast bieden we je:
Hybride werken: mix van thuis en op kantoor;
Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden: inclusief IKB, mobiliteitsregeling, vitaliteitsbudget, pensioenregeling;
Ontwikkelmogelijkheden: via onze online leeromgeving, de jaarlijkse Academy, studieregeling en trainingen;
Leuke extra’s: zoals zomerfeest, wintersport, onboarding app, vrijdagmiddagborrels;
Goede voorzieningen: o.a. auto van de zaak (indien van toepassing), fietsplan, bedrijfsfitness, extra vakantiedagen, reiskostenvergoeding, kerstpakket, kosteloos parkeren.
Dienstverband: Fulltime of Parttime
Werkschema: Maandag t/m vrijdag
Wij helpen jou graag verder bij het maken van de juiste keuzes. Neem eens contact met ons op en wij helpen jou verder.
Contact opnemenBen jij sociaal, leergierig en klantgericht? Dan is dit jouw kans!
Wegens groei zijn wij bij Dit bedrijf op zoek naar versterking van ons team. Lijkt het je leuk om meer te leren over hypotheken en verzekeringen, en houd je ervan om mensen telefonisch te helpen? Dan maken we graag kennis met jou!
Wat ga je doen?
Als klantenservice medewerker vervul je een belangrijke rol binnen ons bedrijf. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor inkomend telefoonverkeer en zorgt ervoor dat ieder telefoontje op de juiste plek terechtkomt. Als je de vraag zelf kunt beantwoorden, handel je het gesprek direct af.
Je bent ook verantwoordelijk voor telefoontjes die binnenkomen voor onze diverse vestigingen in het land. Wordt er een afspraak met een adviseur aangevraagd? Dan plan jij deze in, zorg je voor een correcte bevestiging en houd je de agenda's up-to-date.
Daarnaast bel je actief potentiële klanten na die via onze website of online campagnes hun interesse hebben getoond. Jij vertegenwoordigt als eerste contactpersoon Dit bedrijf en zorgt voor een positieve klantbeleving.
Onze klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 08:30 en 20:30 uur en op zaterdag van 10:00 tot 15:00 uur.
Wat bieden wij jou?
Een informeel en hecht team van 9 collega’s;
Flexibele werktijden en de mogelijkheid om (deels) vanuit huis te werken;
Een marktconform salaris, afhankelijk van je ervaring;
Een goede pensioenregeling;
25 vakantiedagen + 2 ATV-dagen (o.b.v. 40 uur);
Een vast rooster voor duidelijke planning;
Reiskostenvergoeding of de mogelijkheid om een fiets te leasen;
Voordelig sporten;
Medewerkerskorting op schadeverzekeringen;
Collectiviteitskorting op je zorgverzekering.
Wat vragen we van jou?
Mbo werk- en denkniveau;
Beschikbaar voor 20–28 uur per week;
Je kunt minimaal één avond per week werken en bent eens per 4–5 weken beschikbaar op zaterdag;
Je beheerst de Nederlandse taal goed (Engels is een pré);
Ervaring in een klantenservicefunctie is mooi meegenomen, maar niet verplicht. Een leergierige houding en klantvriendelijkheid vinden wij belangrijker.
Over ons
Dit bedrijf is een onafhankelijke financiële dienstverlener met vestigingen door heel Nederland. Vanuit ons hoofdkantoor in Apeldoorn ondersteunen we deze kantoren actief en zijn we dagelijks bezig met nieuwe plannen en kansen. We werken hard, denken ambitieus en doen dit in een open, gezellige werksfeer.
Wij helpen jou graag verder bij het maken van de juiste keuzes. Neem eens contact met ons op en wij helpen jou verder.
Contact opnemenSalarisadministrateur / Senior Payroll Professional (Nmbrs)!
Schrik jij niet van complexe salarisverwerkingen en het werken met verschillende cao’s? Vind je het leuk dat geen enkele dag hetzelfde is, en kun je goed schakelen tussen het begeleiden van klanten en collega’s? Onze snelgroeiende Nmbrs-afdeling is op zoek naar een flexibele alleskunner om ons team te versterken.
Locatie: Rijswijk
Uren: 32 – 40 uur per week
Wie zijn wij?
Dit bedrijf is al 65 jaar hét kenniscentrum voor werkgevers en ondersteunt meer dan 5.000 klanten met salarisadministratie en HR-vraagstukken. Samen met 100 enthousiaste collega’s, in een gezellige en informele werksfeer, bieden wij onze diensten aan vanuit vier salarisverwerkingspakketten, waaronder Nmbrs.We vinden het belangrijk dat iedereen zichzelf kan zijn op de werkvloer en hanteren een informele, familiaire sfeer. Onze medewerkers blijven vaak lange tijd bij ons werken en gaan elke dag met plezier aan de slag. We staan altijd voor elkaar klaar, zowel in mooie als moeilijke momenten.Ons Nmbrs-team bestaat uit zowel junior als senior payroll professionals die onze klanten bedienen. We werken open en sparren met elkaar om (ingewikkelde) vragen te beantwoorden en zo de beste service te kunnen leveren. Er is veel vrijheid om zelfstandig te werken en eigen verbeterprocessen door te voeren. Jij bepaalt je eigen ontwikkelingsrichting en hebt zelf de regie over de snelheid hiervan.
Wat ga je doen?
Elke maand leveren 1.200 klanten de mutaties aan, en het Nmbrs-team verzorgt een foutloze verwerking. Je begeleidt klanten door de wirwar van de Nederlandse wet- en regelgeving en bijt je vast in complexe vraagstukken.Als senior payroll professional ben jij de steunpilaar voor zowel klanten als collega’s. Jij bent de vraagbaak, een expert in complexe salarisvraagstukken en ondersteunt junioren actief in hun groei. Waar je de ene week druk bent met de mutaties, staat de week daarop weer in het teken van aangiftes en pensioengegevens. Samen met de HR-adviseurs en juristen binnen ons bedrijf spar je over vraagstukken van klanten buiten jouw expertise, zodat klantvragen correct afgehandeld worden.
Wat bieden wij?
Binnen het Nmbrs-team is de mogelijkheid om één dag per week thuis te werken, maar de meeste collega’s geven de voorkeur aan ons gezellige kantoor. Daarnaast kun je deelnemen aan onze sociale evenementen, zoals pubquizzen, sportdagen en etentjes.
Daarnaast bieden wij:
✅ Een vergoeding van reiskosten
✅ Deelname aan een uitstekende pensioenregeling (uitgelegd door onze pensioenadviseur)
✅ Een laptop om je werk optimaal uit te voeren
Het eerste jaar leren we elkaar kennen met een contract voor bepaalde tijd. Bij wederzijds enthousiasme zetten we dit om naar een contract voor onbepaalde tijd, waarbij onze bonusregeling ook onderdeel wordt van de arbeidsvoorwaarden.
Wie zoeken wij?
Wij zoeken een collega voor onze salarisafdeling Nmbrs in Rijswijk, iemand die zich graag verder wil ontwikkelen als salarisadministrateur. Herken jij je in onderstaande eigenschappen?
✔️ Een afgeronde PDL- of VPS-opleiding
✔️ Goede beheersing van Microsoft Word, Office en Excel
✔️ Vermogen om kennis en ervaring over te dragen aan de nieuwe generatie payroll professionals
✔️ Kennis van Nmbrs is een pre
✔️ Ervaring in een klantgerichte functie is een pre
✔️ Zelfsturend, proactief en een echte teamspeler
Wij helpen jou graag verder bij het maken van de juiste keuzes. Neem eens contact met ons op en wij helpen jou verder.
Contact opnemenKlantadviseur zakelijk biedt:
Een startsalaris van €2.300 tot €2.500 bruto per maand o.b.v. 40 uur;
Het behalen van verschillende WFT’s;
Een mooi opleidingstraject binnen SmartCenter middels e-learnings, workshops en masterclasses;
25 vakantiedagen per jaar bij fulltime dienstverband;
Een open sfeer met ruimte voor het nemen van initiatieven;
Reiskostenvergoeding van €0.19 cent per km of een NS Business card.
**
Wij vragen van jou:**
**Over Klantadviseur zakelijk, “In het hart van je klant” **
Ieder klantcontact is een beslissend moment in het opbouwen van een duurzame, positieve relatie. Dat is onze passie en die maken wij waar. We brengen je klantstrategie tot bloei door het vertrouwen van klanten te laten groeien. Digitaal waar het kan, in persoonlijk contact waar gewenst. We doen dat bewust vanuit het hart van de organisatie, samen met je eigen medewerkers.
We voelen ons medeverantwoordelijk voor het realiseren van je organisatiedoelen en het waarmaken van je merkbelofte. Daarom staan we naast je bij het optimaliseren van de klantreis, het inrichten van klantgerichte bedrijfsprocessen en bij het managen van de merkbeleving. Sterker nog: al onze professionals zíjn je merk!
We denken met je mee over de beste service voor je klanten, wat het verschil maakt in jouw branche en hoe je merk versterkt. Over hoe je kunt groeien door continu te verbeteren tegen lagere kosten, medewerkers aan je te binden en flexibel kunt zijn in op- en afschalen. Door het combineren van klantdata, onze specialisten en ‘smart technology’ geven we jouw resultaten een boost!
Direct solliciterenWij helpen jou graag verder bij het maken van de juiste keuzes. Neem eens contact met ons op en wij helpen jou verder.
Contact opnemenMarketing Sales biedt:
· Bonus verdienen bij je verkopen minimaal € 225 tot wel € 1.500 per week
· 24 vakantiedagen en 8% vakantietoeslag
· iPad van de zaak
· Direct bij ons in dienst en mogelijkheid tot een vast contract
· Auto van de zaak na één maand al mogelijk
· Gave uitjes naar het buitenland
· Veel teamuitjes en borrels
· Gezelligheid, samen als team elkaar motiveren het maximale te behalen
· Doorgroeien naar salesmanager, seniorvertegenwoordiger en teamleader
· Veel salestrainingen en persoonlijke begeleiding
Wij vragen van jou:
· Goede beheersing van de Nederlandse taal
· Doorzettingsvermogen en overtuigingskracht
· Enthousiasme
· Minimaal 32 uur beschikbaar per week
· Doet altijd een stap meer om je klanten te helpen
Ben jij een verkoper of wil je dit worden? Solliciteer bij ons en je wordt gebeld door één van onze recruiters. Bevalt alles, dan kan je hier binnen een week beginnen!
Heb je nog geen sales ervaring maar ben je wel in de detailhandel, horeca, marketing of callcenter branche werkzaam geweest, nodigen we je ook van harte uit te solliciteren.
Parttime uren: 32-40 per week
Soort dienstverband: Fulltime, Parttime, Bepaalde tijd, Onbepaalde tijd
Direct solliciterenWij helpen jou graag verder bij het maken van de juiste keuzes. Neem eens contact met ons op en wij helpen jou verder.
Contact opnemenXcellentjob helpt je bij het vinden van je nieuwe administratie of marketing uitdaging. Op onze website vind je actuele sales en marketing vacatures van organisaties in verscheidene branches. Je kunt direct reageren op de vacatures.
Wij nemen dan snel contact met je op. Met de E-mail Serviceontvang je automatisch de nieuwe vacatures die aan jouw opgegeven wensen voldoen. Vul dus je profiel in en blijf altijd direct op de hoogte van de actuele vacatures.
Ook kun je je bij ons inschrijven door je CV bij ons te registreren. Wij houden de mogelijkheden dan voor je in de gaten en nemen contact op zodra er passende vacatures zijn.
Xcellentjob gaat verder. Wij hebben verscheidene artikelen gepubliceerd over onderwerpen die je kunnen helpen bij het vinden van een nieuwe uitdaging. Denk aan tips over solliciteren, voorbereiden op assessments, concurrentiebeding, gebruik van social media. Met deze informatie ben je altijd goed voorbereid tijdens sollicitatieprocedures.
Contact opnemenUitzendbureau Xcellent Job is uw uitzendbureau voor alle niveaus van productie in de branches transport, logistiek, techniek beveiliging, verkeerregelaars etc. Wij werken op landelijk niveau en bieden vacatures aan door heel Nederland. Maatwerk en een persoonlijke aanpak zijn daarbij kenmerkend voor ons.